Job 10 van 16


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende Export


Functie

Voor onze klant, een gekend koeriersbedrijf te Diegem, zijn wij op zoek naar enthousiaste export brokers voor het avond team.

Ma: 16:30 - 00:00

Di - Vr: 15:30 - 00:00

Als export broker sta je in voor de declaratie en administratieve verwerking van alle export gerelateerde documenten en los je eventuele problemen op, die opduiken in het proces. Je informeert en helpt klanten bij een goede verwerking en zorgt voor een verzorgde rapportering naar het management.

Jouw taken?

- Classificatie van goederen aan de juiste tariefcodes en toekenning en verificatie van supplementaire en document codes gebaseerd op de aangeleverde documentatie.

- Douane aangiften inzenden via het BOSS systeem.

- Behandelen en corrigeren van fouten in douane aangiftes.

- Behandelen en oplossen van problemen met zendingen en douane processen.

- Helpen en informeren van klanten met problemen in het export proces.

- Contact met de douane om declaratieproblemen op te lossen.

- Nazicht en correctie van problemen met export documenten.

- Opstellen van gedetailleerde rapporten over o.a. het export volume en haar wijzigingen.

- Aanvraag en opvolging van uitvoer bevestigingen.

Je werkt in Diegem van maandag tot vrijdag en dit telkens van 15u30-24u00.

Bedrijfsprofiel:

UPS werd in 1907 in de VS opgericht als een boodschappersdienst en is ondertussen uitgegroeid tot een miljardenbedrijf door duidelijk te kiezen voor het vergemakkelijken van de wereldhandel. Op dit moment is UPS, of United Parcel Service Inc., een wereldwijd opererend bedrijf met één van de best bekende merknamen ter wereld. Als grootste koeriersdienst ter wereld zijn ze tevens toonaangevend op het gebied van speciale transport services en logistieke, financiële en e-commerce services. Elke dag dragen ze hun steentje bij aan de goederen-, geld- en informatiestromen in meer dan 220 landen en gebieden wereldwijd.

Jouw profiel

- Je bent zeer oplettend en nauwkeurig

- werken met cijfers en data entry zijn helemaal je ding

- Je bent bedreven met computers en beschikt over goede communicatieve vaardigheden

- je hebt een goede kennis van Excel

- je kan jezelf vlot uitdrukken in het Nederlands en Engels, kennis van het Frans is een plus.

- Je leert snel, voorkennis van exporttools en -procedures is een pluspunt

- Je begrijpt en handelt volgens de waarden van het bedrijf

- Je kan goed in team werken en streeft naar een gemeenschappelijk doel

- Je hebt een positieve instelling, bent gemotiveerd en flexibel

- Je hebt interesse in de logistieke sector

- een contract van 39u/week met 2u betaalde inhaalrust/week - een loon van 2672,52€/maand bruto voor een voltijdse functie + ploegenpremie van 25% voor de gewerkte uren vanaf 20u00. - maaltijdcheques van 8€ per gewerkte dag - openbaar vervoer aan 100% terugbetaald Laat je ons weten waarom jij de geschikte kandidaat bent voor deze functie? Dit kan via de knop (check even eerst of je dossier up-to-date is en je cv erin gekoppeld staat) of door motivatie en cv te sturen naar leuven_329@randstad.be

  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

- een contract van 39u/week met 2u betaalde inhaalrust/week

- een loon van 2672,52€/maand bruto voor een voltijdse functie + ploegenpremie van 25% voor de gewerkte uren vanaf 20u00.

- maaltijdcheques van 8€ per gewerkte dag

- openbaar vervoer aan 100% terugbetaald

Laat je ons weten waarom jij de geschikte kandidaat bent voor deze functie? Dit kan via de knop (check even eerst of je dossier up-to-date is en je cv erin gekoppeld staat) of door motivatie en cv te sturen naar leuven_329@randstad.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht